Praleisti vakarą žvakių šviesoje šiandien atrodo romantiška, tačiau tarpukario štetluose tai buvo kasdienybė. Vakarai, ypač šaltuoju metų laiku, buvo tamsūs ir dažnai keliantys baimę. Todėl nenuostabu, kad moderniems vėjams papūtus, žmonės susižavėjo elektros idėja - viena po kitos ėmė dygti privataus kapitalo elektrinės.
Leidimas statyti elektros stotį Šeduvoje buvo išduotas 1930 m. Stotyje dirbo tik du vyrai. Elektros energija įstaigoms ir gyventojams nebūdavo tiekiama visą parą, o elektros mokestis skaičiuotas pagal lempučių skaičių. Elektra, tiesa, buvo viena brangiausių Europoje, todėl dauguma gyventojų ir toliau liko skendėti žvakių šviesoje.
Elektrą į Šeduvą atvežė kauniečiai verslininkai - žydas Faivelis Sidreris, turėjęs būstą Šeduvos turgaus aikštėje, ir inžinierius Martynas Salevskis. Pastarasis turėjo ir daugiau įdomių veiklų. Pavyzdžiui, Kauno Laisvės alėjoje pardavinėjo Adler automobilius. Su vienu iš jų netgi laimėjo prezidento Antano Smetonos taurę ralyje “Aplink Lietuvą” 1937 m. Šį trofėjų ir šiandien galite pamatyti Nacionaliniame M. K. Čiurlionio dailės muziejuje.